U titaniu hè un metallu incredibbilmente versatili è utile, è una di e so applicazioni principali hè in l'industria marina. E caratteristiche uniche di stu metallu u facenu adattatu per parechje applicazioni marine, cumpresa a so rimarchevule resistenza à a corrosione, u pesu ligeru, a forza alta è a bassa espansione termica. Quì sottu sò alcune di l'applicazioni critiche di titaniu in l'industria marina:
U titaniu hè largamente utilizatu in a custruzzione navale per via di a so resistenza à l'acqua salata, chì hè a causa primaria di corrosione in un ambiente marinu. L'eccellente rapportu forza-pesu di u metallu face ancu un materiale ideale per i numerosi cumpunenti di i navi, cumpresi i tanki di carburante, l'arbureti di l'elice è altre parti strutturali.
In l'esplorazione di u mare prufondu, hè essenziale chì tutti i materiali in cuntattu cù l'acqua di mare sò assai resistenti à a corrosione, è u titaniu hè u materiale perfettu per questa applicazione. A capacità di u metallu di mantene a so integrità in ambienti d'alta pressione è a resistenza à a corrosione rende perfetta per l'applicazioni "down hole" cum'è i cumpunenti di l'equipaggiu di perforazione.
Unu di l'usi più cumuni di titaniu in l'industria marina hè per a produzzione di valvule. I valvule anu parechje applicazioni in l'ambienti marini, cumprese u cuntrollu di u flussu di l'acqua è a regulazione di i pozzi di petroliu è di gasu offshore. A resistenza di u metale à a corrosione di l'acqua di mare è à l'erosione chimica assicura chì questi cumpunenti anu una vita più longa di i materiali tradiziunali.