U titaniu hà parechje applicazioni in l'industria petrolifera per via di a so eccellente resistenza à a corrosione è u rapportu forza-pesu. E so proprietà uniche facenu un materiale inestimabile in ambienti duri, cum'è quelli chì si trovanu in a perforazione di petroliu è gasu offshore. Eccu alcuni di l'applicazioni critiche di titaniu in l'industria petrolifera:
U titaniu hè adattatu per l'usu in a produzzione di casing di pozzi d'oliu per via di a so resistenza à a corrosione. A forza di u metallu è a biocompatibilità facenu un materiale eccellente per i pozzi di esplorazione, salvenendu l'imprese da l'impattu finanziariu di avè da rimpiazzà i casings corroded.
L'ambiente offshore pone seri sfidi à l'equipaggiu di perforazione cù ambienti d'acqua salata chì cuntribuiscenu à l'aumentu di a corrosione. A resistenza à a corrosione è a forza di u metallu u facenu ideale per a produzzione di l'equipaggiu di perforazione offshore, cum'è cumpunenti di rig petroliferi, scambiatori di calore è pipeline sottumarini.
In l'industria di u petroliu è di u gasu, u titaniu hè largamente utilizatu in a produzzione di reattori chimichi per via di a so resistenza à l'acidi, i solventi è altri composti chimichi periculosi utilizati in u prucessu di produzzione è di raffinazione.